Sunday, January 25, 2009

Permulaannyer!!!

Hola dan Assalamualaikum!!!Nih 1st time aku menulis kat blog aku yg bru dihidopkan nih!!!
Aku maseh agi x tau ape aku nak tulis kat tmpat yg teramat lah cggih nih...maseh agi mencari idea untuk mengfreshkan blog aku!!!....
Aku rase nak wat blog ni pon.. sumer mase mak aku,kakak aku,sedare aku,mak sedare aku sumer kecoh pasal blog!!!!aku rase cam bez je tgk diorang citer pasal blog diorang yg "hebat" sgt tu kan!!!
Hehehe!!!
Pasal diri aku!!!aku baru berumor 15 taun...mude agi...aku ske maen game,maen bola sepak,

banyak bende ah..tp aku nih mmg malas blajar sket lah...biaselah bdak skolah menengah!!!idola aku ade lah......(drumroll plz)jeng jeng jeng.....Da ONE and ONLY ...................................
CRISTIANO RONALDO !!!!!die nih mmg trer giler ah




...aku nih mmg peminat setia manutd....






(kpd abg aku yg menyokong chelsea pdn mke die kena balon 3 bijik)hehehe......Idop red devils!!!kpd manusia2 yg x ske manu sorilahkan...dah kalah lah korang!!!!Selain tuh..aku ske nengok mooovies!!!!Aku ske gi jenjalan (tp x penah dapat pon)

Ok nih jer yg aku ade idea nak tulis...nnt kalu aku ade mase aku update lah chronicles aku nih!!!
Harap korang enjoy lah nnt kat blog aku!!!

Manchester United #1 !!!

BYE!!!!

No comments: